VECKANS PLANNER: ”Framtidens konsument är paradoxal”

I HUVUDET PÅ EN PLANNER. Petter Janbell, strategichef på mediebyrån Carat Sverige, tycker att det inte längre finns några normala konsumenter. Hur utvecklas området planning nu? – Jag tycker det verkar få en bredare mening i Sverige, fler kallar sig hellre strateger än planner och det går ifrån den rent strikta historiska rollen, som till
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.