Varumärkesplattform ska ge Vision 20 000 medlemmar
Visions nya marknads- och värvningschef berättar hur Vision ska växa med 20 000 medlemmar. Linda Kaplan är ny marknads- och värvningschef på fackförbundet Vision som samlar anställda inom kommun, region och kyrka. Hon kommer senast från kvinnorättsorganisationen Kvinna till kvinna och rollen som chef för insamling och aktivism och har även arbetat som marknadschef på SOS
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.