”Våga vägra Squid Game”

SPANING-VARNING. Netflix har hittat sitt nästa stora ekonomiska ekosystem i Squid Game. Men kommunikatörer bör vara försiktiga att haka på trenden, anser Dagens Opinions biträdande redaktör Alex Mörén. Då fick världen äntligen en ny viralsuccé efter Clubhouse att samlas kring. De kommer inte lika ofta nuförtiden. Denna gång är det inte stängda audiorum, där coola
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.