UNDERSÖKNING: Utbredd inhouse-användning av ai men också stor oro
EXTERNT. En undersökning från FleishmanHillard visar att brittiska kommunikationsproffs använder sig av ai-verktyg i stor utsträckning men att det också finns många negativa känslor kopplat till dessa tjänster. Det rapporterar Provoke Media. 200 kommunikationsproffs på företag och organisationer i olika branscher i Storbritannien medverkar i FleishmanHillards undersökning som visar att 70 procent av kommunikatörerna använder
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.