Undersökarna skrotar sin förening
Svenska Marknadsundersökningsföretag (Smif), intresseorganisationen för undersökningsföretag i Sverige lägger ner. Beslutet togs på Smifs årsmöte. – Vi har fattat beslut om att lägga ner branschföreningen, säger Per Hörnsten, som är ordförande för Smif. Han förklarar: – Det finns inte tillräckligt med engagemang bland medlemsföretagen. Vi har också tappat några medlemmar de senaste 2-3 åren så
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.