Tre contentidéer för Reels och Tiktok
EXTERNT. Social Media Examiner bjuder på en strategi för att generera content till Tiktok och Reels (Instagram). Företag och organisationers korta videos på Tiktok och Reels ska kännas autentiska, omedelbara och inte vara för hårt redigerade, skriver Social Media Examiner. Tre enkla contentidéer att utgå ifrån är expertis, secret sauce (hemlighet) och affärer. Expertis innebär
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.