Telge Energi får nytt visuellt utseende

Telge Energi genomför en varumärkesförflyttning, en modernisering av varumärket och digitalisering av affären. Telge Energi har tagit fram en ny varumärkesidentitet och ux (användarupplevelse) tillsammans med digitalbyrån Söderhavet. – Detta gör vi för att hänga med i utvecklingen i stort och i energibranschen i synnerhet, säger Anna Rosang, marknadschef på Telge Energi. Telge ändra också
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.