Telenor tar position inom säkerhet

Telenor återvänder till Telenorhuset med den nya kampanjen Nätsäker där mjuka värden ska ledsaga målgruppen i en hård omvärld. Telenor lanserar en ny kampanjfilm inom ramen för sin nya kommunikationsidé ”Människor emellan” som sjösattes i slutet av våren 2022. Den nya kampanjfilmen ”Även likes kan göra ont” kampanjar för Telenors skydd vid nätkränkning som ingår
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.