”Telenor är ett av Sveriges mest kända, okända varumärken”

Telenor Sverige gör om organisationen och förenar de delar av företaget som jobbar med varumärke, insiktsarbete, go-to-market och konsumentmarknadsföring. I samband med omorganisationen tillsätts en ny marknadschef (head of brand and marcom). Tjänsten axlas av Teresa Hedlund som senast kommer från rollen som ansvarig för varumärke, insiktsarbete och go-to-market. Omorganisationen sker för att möta kommande
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.