Tele2 kampanjar kring kundupplevelser

Tele2 Företag pratar i sin nya kampanj om sina kunders kunders kundupplevelser. Detta sker i b2b-kampanjen ”Obegränsad kundupplevelse”. I kampanjen försöker Tele2 visa exempel på digitalisering i olika branscher där teleoperatören har tagit fram kundupplevelser för sina kunders användares räkning. Kampanjen har devisen ”När det handlar om sekunder. Eller om att se kunder”. Kampanjen, består
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.