Sveriges Marknadsförbund samlar forskarna
Sveriges Marknadsförbund samlar på sin nya sajt ihop forskare och forskningsprojekt inom marknadsföring och kommunikation.
– Vi har 130–140 forskare i dag. Ambitionen är att vara heltäckande, säger Jan Fager, vd på Sveriges Marknadsförbund.
Han har sett ett behov av forskning bland de egna medlemmarna.
– Konsulterna i alla ära, men forskarna har ju prövat sina rön och det tillför en dimension som har saknats
Sveriges Marknadsförbund samlar på sin nya sajt ihop forskare och forskningsprojekt inom marknadsföring och kommunikation.
– Vi har 130–140 forskare i dag. Ambitionen är att vara heltäckande, säger Jan Fager, vd på Sveriges Marknadsförbund.
Han har sett ett behov av forskning bland de egna medlemmarna.
– Konsulterna i alla ära, men forskarna har ju prövat sina rön och det tillför en dimension som har saknats
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.