Sveriges Marknadsförbund samlar på sin nya sajt ihop forskare och forskningsprojekt inom marknadsföring och kommunikation.
– Vi har 130–140 forskare i dag. Ambitionen är att vara heltäckande, säger Jan Fager, vd på Sveriges Marknadsförbund.
 
Han har sett ett behov av forskning bland de egna medlemmarna.
– Konsulterna i alla ära, men forskarna har ju prövat sina rön och det tillför en dimension som har saknats

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Sveriges Marknadsförbund samlar forskarna 2010-10-14T00:23:35+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion