Sverige Europaetta i varumärkesbygge
Lett av Ikea, Spotify och Vattenfall bygger Sverige mer värdefulla varumärken per capita än de största ekonomierna i Europa, enligt en rapport från Kantar Brandz. Svenska varumärken sticker ut som särskilt värdefulla i en undersökning från Kantar Brandz. Enligt årets upplaga av rapporten framgår att Sveriges 30 mest värdefulla varumärken värderas till 811 miljarder
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.