Svenskarna betalar lika ogärna med Amex som med Bitcoin
Swish, Mastercard och Klarna toppar Insight Intelligence undersökning av betaltjänster som används av svenskarna. Insight Intelligence har i samarbete med Adyen, Postnord Strålfors, Svensk Handel och CarPay tagit fram årets upplaga av undersökningen Sverige Betalar för att kartlägga det svenska folkets attityder till betalmetoder och betaltjänster. I undersökningen har Insight Intelligence kartlagt svenskarnas kännedom och
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.