Svag pr-ökning för WPP
Den världsomspännande byråkoncernen WPP hade en svag tillväxt bland pr-byråerna under årets första sex månader. Intäkterna ökade med 2 procent för WPP:s pr-byråer Hill & Knowlton, Burson-Marsteller och Cohn & Wolfe. Rörelsemarginalen ökade med 3,2 procentenheter till 15 procent efter kostnadsbesparingar.
Sexuell läggning – vem bryr sig
Den världsomspännande byråkoncernen WPP hade en svag tillväxt bland pr-byråerna under årets första sex månader. Intäkterna ökade med 2 procent för WPP:s pr-byråer Hill & Knowlton, Burson-Marsteller och Cohn & Wolfe. Rörelsemarginalen ökade med 3,2 procentenheter till 15 procent efter kostnadsbesparingar.
Sexuell läggning – vem bryr sig
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.