Den världsomspännande byråkoncernen WPP hade en svag tillväxt bland pr-byråerna under årets första sex månader. Intäkterna ökade med 2 procent för WPP:s pr-byråer Hill & Knowlton, Burson-Marsteller och Cohn & Wolfe. Rörelsemarginalen ökade med 3,2 procentenheter till 15 procent efter kostnadsbesparingar.
 
Sexuell läggning – vem bryr sig

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Svag pr-ökning för WPP 2010-08-26T06:10:14+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion