Sociala medier-plattformarnas priser under Super Bowl
EXTERNT. Att priserna för de amerikanska tv-reklamerna är skyhöga under den årliga amerikanska fotbollsfinalen är inget nytt. Men nu ökar även sociala medier-jättarna sina priser. Det rapporterar Adweek. Genomsnittskostnaden för sociala medier-annonsen i USA den 13 februari var 26 procent högre än tidigare år. Genomsnittskostnaden för tusen visningar uppgick till 155 kronor. Det är en
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.