Sjöfartsverket satte själv priset i upphandling
Sjöfartsverket letar ökad kvalitet med en ny strategi för myndighetens upphandlingar av kommunikationstjänster. Den förra byrån får en känga för sina pr-kunskaper. Efter att avtalstiden med it- och kommunikationsbyrån Consid löpte ut valde Sjöfartsverket att testa en ny typ av upphandling. Sjöfartsverket valde att vända på processen och att själva sätta priserna för att få
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.