Det är nya tider nu.
 
Alltför länge har företagsledningar behandlat kommunikation och kommunikatörer som en gullig kompetens i stil med servettvikning. För inte så länge sedan var kommunikationschefstiteln vikt åt den ambitiösa vd-sekreteraren. Det var ju något halvviktigt som grabbarna lugnt kunde låta tjejerna leka med

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Sara Leffler Morge: Så blev glastaket ett akut verksamhetsproblem 2010-09-01T23:53:54+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion