Pr, annonsering och digital marknadsföring flyter samman. Men pr-konsulter kan behålla kommunikationen i sina händer så länge de fortsätter att vara chefer över innehållet och yrkeskåren håller i informationsgivningen och positioneringen.
Här är några tips, från tidningen PR News.
Häng med i konsumenternas allt snabbare förändrade mediekonsumtion

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Så här behåller pr-proffsen kontrollen over innehållet 2010-09-29T23:44:25+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion