Riks säljs och Viaplay kan säljas
VECKANS MEDIENYHETER. SD hittar en ny ägare och Viaplays strategiska plan kan leda till en försäljning. MEDIEINVESTERINGARNA FORTSÄTTER NER Mediebyråernas köp av reklamutrymme minskade även under perioden juni-juli. Det visar statistik från Mediebyråbarometern som drivs av Sveriges Mediebyreråer. Total minskade mediebyråernas köp med 5,5 procent till 1,6 miljarder kronor. Det kan jämföras med perioden januari
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.