Word of mouth-specialisten Pronto Communication växte under förra räkenskapsåret (08/09) med 4 procent, från 13,9 miljoner kronor till 14,5 miljoner kronor i omsättning. Däremot sjönk rörelseresultatet från 1,6 miljoner kronor till knappt 300 000 kronor.
– Vi har sedan år 2003 arbetat med att etablera word of mouth och sociala medier som en naturlig del i kommunikationsmixen, synsättet har vunnit gehör hos både kunder och andra byråer som anammar kanalerna och arbetssätten

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Pronto ökar omsättningen 2010-04-07T21:21:28+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion