Dressmann vill berätta om sin rekordomgörning och om sin kvalitet i kläderna. Det norska klädföretaget anlitar därför två pr-byråer.
– Vi har inlett ett samarbete med byråerna under en begränsad tid. Vi går försiktigt, säger Dressmans marknadschef Thomas Behring.
 
Det innebär att Dressmann för första gången anlitar pr-byråer

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Pr ska ta Dressmans in finrummet 2010-04-14T15:33:22+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion