Pr – den lönsammaste kanalen
Enligt undersökningen, som genomförts på uppdrag av e-postmarknadsföringsbolaget Apsis under december-januari bland 344 marknadsförare, uppger nästan hälften, 48 procent, att e-postutskick har en ganska stor eller mycket stor påverkan på deras försäljning eller säljprocess. Det är en ökning med 12 procentenheter, jämfört med
Enligt undersökningen, som genomförts på uppdrag av e-postmarknadsföringsbolaget Apsis under december-januari bland 344 marknadsförare, uppger nästan hälften, 48 procent, att e-postutskick har en ganska stor eller mycket stor påverkan på deras försäljning eller säljprocess. Det är en ökning med 12 procentenheter, jämfört med
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.