Patagonia kampanjar i kortfilmsformat
Friluftsvarumärket Patagonia tar sikte på djuphavsfisket i global kampanj. Det rapporterar The Drum. I en ny kampanj bestående av ett antal kortfilmer i dokumentärstil uppmanar Patagonia människor att sätta press på världens ledare att få stopp på bottentrålning. I filmerna skildras personer i Sydkorea, Chile och Portugal som arbetar för miljöförbättringar i havet. Kampanjen lanserar
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.