Paolos marknadschef: Vi satt på läktaren som alla andra

Ken Nygren, marknadschef på Evanoff, vet i alla fall en sak om hur företaget ska hantera kaoset efter Paolo Roberto. Det kommer inte att bli någon person som ska bära det nya varumärket som ersätter det gamla, havererade. Evanoff hade sedan länge drivit varumärket Paolos i ett separat bolag, jämte andra varumärkesbolag framjobbade av entreprenörer.
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.