Oumph adopterar köttätare

Det växtbaserade matvarumärket Oumphs Veganuary-kampanj ska få fler att prova växtbaserat. Bland annat genom en adoption av en köttätande programledare. Namnet på kampanjen är Adopt a carnivore. – Kampanjen har som målsättningen att få fler personer att våga prova växtbaserat under januari månad genom att med glimten i ögat utmana personer att ’adoptera en köttälskare’,
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.