Sedan ett par år tillbaka bedriver inte Ogilvy längre sin pr-verksamhet i eget bolag, utan pr-specialisterna utgör en del av det integrerade bolaget. Med en liten kärna anställda samarbetar man i stället vid behov med sina "konkurrenter" Friends Agenda och Burson Marsteller.
För ett par år sedan omstrukturerade Ogilvy sin verksamhet i Sverige. I stället för att bedriva de olika kommunikationsdisciplinerna i olika bolag, revs strukturen upp och i dag finns bara Ogilvy Group och Ogilvy One kvar

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Ogilvy Pr samarbetar med konkurrenterna 2010-04-07T21:17:12+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion