Odyssey tar sikte på 30 miljoner

Brandtech-byrån Odyssey räknar med att växa i sin datadrivna insiktskostym. Odysseys verksamhet har de senaste åren rört sig mot uteslutande Brandtech och Attention med eyetracking (avser mätning och analys av individers visuella fokus och fixering när de engagerar sig i olika former av medieinnehåll) där Odyssey levererar datadrivna insikter inom marknad, kunder/segment, varumärken, trend-analys och attention-effektivitet
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.