Undersökningsföretaget Nepa har fått något av ett drömuppdrag. Nepa levererar en konsumentpanel för musiktjänsten Spotifys räkning. Sannolikt vill Spotify kunna erbjuda konsumentdundersökningar bland sin publik via panel. Uppdraget ska gälla en panel för hela Norden.
Fredrik Östgren, vd på Nepa är ytterst förtegen.
– Vi hjälper dem i Norden. Men jag kan inte ge mig in på specifika kundsamarbeten. Mer än så kan jag inte säga, säger han.

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Nepa riggar panel åt Spotify 2010-11-18T11:11:35+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion