När Jimmie Åkesson toppar i din kampanj
När branschorganisationen Sveriges Bryggerier åter skulle presentera vem som svenskarna helst ville ta en öl med hamnade SD-ledaren Jimmie Åkesson i topp, i ett läge där han är mer kontroversiell än kanske någonsin. Vad det innebär för organisationens varumärke kommer att diskuteras i pa-teamet. Undersökningen genomfördes via Novus webbpanel via 1 000 intervjuer, beställd av
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.