När branschen lever som den csr-lär
Branschens leverantörer, som kommunikationskonsulter och undersökningsbolag, är noga med att peka på vikten att uppdragsgivarna ska ta på sig ett samhällsuppdrag, csr, som står för corporate social responsibility. Men vad gör de själva? Undersökningsföretaget Novus, som har tillhandahållit en kostnadsfri Corona-undersökning, sedan starten 2020 kanske hör till undantaget. – Jag har försökt lyfta saker där
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.