Mindre reklam på Meta
FB-REKLAM. Hyresgästföreningen, WWF och Systembolaget toppar listan över de aktörer som spenderade med på reklam. Men köpen minskar totalt. Under den senaste veckan, perioden 11-17 juni spenderar Hyresgästföreningen 157 374 kronor på reklam på Metas plattformar. Det placerar Hyresgästföreningen högst på listan över de största reklamspenderarna på Metas plattformar inom sociala frågor, val eller politik. En
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.