Mälarenergi byter klimatstrategi och varumärke
Det 160 år gamla energibolaget Mälarenergi byter klimatstrategi och förnya varumärket. Styrelsen i bolaget har bestämt att Mälarenergi ska klara nettonoll utsläpp av fossil koldioxid. Då passar bolaget på att byta visuell identitet med bland annat en ny logotyp med hjälp av byrån Lebowski. – Vi startar nu Resan mot noll, som kommer att bli
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.