Det danska analys- och rådgivningsföretaget Aaalund har för sjunde året undersökt de svenska näringslivsjournalisternas inställning till företagens kommunikationsavdelningar. Mest nöjda är journalisterna med Ladbrokes.
Varje journalist har värderat sitt samarbete med, och uppfattning av, tre till fem företag som de har haft kontakt med det senaste året. Det innebär att knappt 40 företag har utvärderats av minst åtta journalister

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Ladbrokes – journalisternas favorit 2010-09-29T23:27:20+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion