Sveriges Kommunikationsbyråer har fått en ny vd efter Björn Rietz som avgick före jul. Nya vd:n Jessica Bjurström ser gärna att Komm blir en starkare branschorganisation och opinionsbildare för pr-branschen.
– Det finns ett skäl till varför Sveriges Reklamförbund bytte namn till Sveriges Kommunikationsbyråer

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Komms nya vd vill bilda opinion för pr 2010-01-20T16:11:28+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion