Kombranschen går samman om klimatet
De fyra branschorganisationerna Komm, Sveriges Annonsörer, IAB och Sveriges Mediebyråer startar initiativet CommToAct Planet. Utgångspunkten är att marknadsföringens roll i klimatomställningen har blivit ”alltmer central för att driva både beteendeförändring och folkbildning”. Via initiativet vill branschorganisationerna gemensamt bidra till ”den gröna omställningen både genom den kommunikationen samt genom att sänka de egna utsläppen. Initiativet består
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.