Kit vässar native med data
För content-byrån Kit är native content en naturlig del av varumärkens kommunikationsinsatser. Kits vd, Kristina Berg och intäktsansvarig Anna Hansson berättar hur contentbyrån ser på formatet. – Idag är native content ofta en given del i mediemixen. Både företag och konsumenter är vana vid formatet vilket innebär att engagerande innehåll förväntas, vare sig det är
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.