Den här veckan tipsar Katarina Graffman om några nyttiga bloggar. Katarina Graffman är filosofie doktor i antropologi och en erfaren konsumentantropolog. Sedan 2007 driver hon Inculture. Katarina arbetar med att hjälpa företag med konsumentnära strategier vad gäller affärs- och varumärkesutveckling. Sedan hösten 2009 ansvarar hon för kursen Kulturstudier på Berghs

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Katarina Graffman: ”Genom bloggar går det att förstå hur konsumenten använder varumärken” 2009-12-01T19:04:02+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion