Influencer-byråerna möter sin första lågkonjunktur
Influencer marketing är en så färsk kommunikationskanal att den aldrig förr har mött en lågkonjunktur. Nu är det dags. Så är rustar cheferna på United Influencers, Bambuser Plus, Infly och Nine Agency. – Enligt de mätningar som gjorts så förväntas branschen se fortsatt tillväxt även över kommande år. Marknaden uppfattades som något avvaktande i slutet
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.