IAB: Det kommer fler digitala möjligheter
IAB, organisationen som organiserar proffs inom digital marknadsföring, hade tillväxt under 2023 och ser möjligheter med nya digitala annonskanaler för 2024. – Vi har haft ett bra 2023 trots vikande konjunktur och en orolig världsbild. Vi avslutade året med en positiv tillväxt. Inför 2024 så ser vi försiktigt fram emot att konjunkturen vänder, om än
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.