Hyber säljer cirkulärt med pop-up

Hyber löser sina kommunikationsutmaningar med hållbarhet och enkelhet. Pop-up-butiker är en viktig kanal. Hyber är en svensk hyrtjänst för barnkläder, vagnar och prylar som grundades 2015. Företaget tar avstamp i cirkulär ekonomi och jackar även in hållbarhetsperspektivet i sitt varumärkesbyggande. – Från start har vi velat göra det cirkulära valet kompromisslöst och det är fortfarande
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.