Hur vässar man sin marknadsföring på Linkedin, Isabel Svensson

JOBBA EFFEKTIVT. Isabel Svensson, chef för distribution på Appelberg berättar hur företag och organisationer kan optimera sin marknadsföring på sociala medier-plattformen Linkedin. – Företag och organisationer kan vässa sin marknadsföring genom att sätta upp tydliga mål och skapa innehåll som är mer anpassat för sin publik, inte för sitt företag, säger Isabel Svensson och fortsätter:
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.