Hur skapar man en impact story?
JOBBA EFFEKTIVT. Hur skapar företag storys om sina insatser inom CSRD (EUs direktiv om hållbarhetsrapportering)? Hos pr-byrån Geelmuyden Kiese lyder svaret ”impact story.” Kristina Windrup Olander, chef för corp och partner Carolin Wiken berättar hur det går till. – En impact story är mer än bara ett narrativ som uppfyller regulatoriska krav. Det är en
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.