Hur säkrar man effekten av nudging, Linda Lindström

JOBBA EFFEKTIVT. Linda Lindström, beteendestrateg och medgrundare av Beteendelabbet berättar hur företag och organisationer ska göra för att komma igång med nudging. Nudging är en metod vars syfte är att förändra människors beteende. Detta uppnås genom att göra målgruppens önskvärda val enklare. En knuff (nudge) i rätt riktning. – För att säkra effekten av en
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.