Hur får man fart på sin marknadsföringsmaskinpark, Anna Trygg
Anna Trygg, Sverigechef för Avaus, ger sina bästa råd till alla som har skaffat martech-verktyg men inte riktigt fått fart på dem. Hur vet om marknadsföringsverktygen man har skaffat sig fungerar? – Väldigt många företag vi pratar med får känslan att de har skaffat en massa saker, men att inget funkar. De säger att de
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.