Holy Comms konkurrerer med abonnemang mot gammelbyråerna

Marknadsföring på abonnemang är affärsmodellen som ska lyfta kommunikationsbyrån Holy Comms. Och miljonerna tickar in. Den svenska marketing as a service-byrån Holy Comms erbjuder sina uppdragsgivare marknadsföring som en tjänst (MaaS). I praktiken tecknar uppdragsgivarna ett abonnemang hos Holy Comms och i abonnemanget ingår ett antal credits som kan bytas in mot marknadsföringstjänster som strategi,
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.