Från undersökningar till kundupplevelser på 10 år

Augur har under de senaste tio åren transformerats från ett ganska klassiskt undersökningsföretag till en byrå inom kundupplevelser med Spotify, Ica, Spendrups, Telia och Arla bland uppdragsgivarna. Nya vdn Anna-Karin Trydegård ska ta byrån till nästa anhalt och hon har ett meddelande till den mer traditionella undersökningsbranschen. Anna-Karin Trydegård kommer närmast från det egna bolaget
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.