Fler ska använda nya pitch-rekommendationer
Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer (Komm) och Sveriges Mediebyråer är överens om nya rekommendationer för upphandling och för hur byråer och uppdragsgivare ska jobba tillsammans. Max Aperia är upphandlingskonsult ansluten till Sveriges Annonsörer. Han har varit med i arbetet med att ta fram rekommendationerna för upphandling. Sist det gjordes var 2011. – Vi har tagit ett
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.