”Efter reklamarna är det journalisternas tur”
Veckan inleds med att ett stort antal journalister tävlar om vem som ska blir först med att avslöja vad sångaren Tommy Nilsson gör reklam för med sitt efternamnsbyte till Black. Expressen vinner och drar det på löpet på tisdagen. Vilken triumf! För kommunikationskonsulterna alltså
Veckan inleds med att ett stort antal journalister tävlar om vem som ska blir först med att avslöja vad sångaren Tommy Nilsson gör reklam för med sitt efternamnsbyte till Black. Expressen vinner och drar det på löpet på tisdagen. Vilken triumf! För kommunikationskonsulterna alltså
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.