Destination Gotland syns mest – särskilt vid dåligt väder
”Finlandsbåten” har blivit en del av den svenska kulturella identiteten med en hel livsstil med mat, dryck, shopping och nöje är kopplat till det begreppet. Men det är Destination Gotland som syns mest, enligt NewsMachine som har undersökt publiciteten kring passagerarrederierna. Utöver ”finlandsbåtarna” Tallink Silja och Viking Line inkluderas Stena Line, Eckerö och Destination Gotland
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.