De vinner SLs miljarduppdrag inom reklam
Två leverantörer vinner Trafiknämnden i Region Stockholms upphandling för reklamförsäljning kring kollekivrafiken. Det är de två utomhusbolagen JCDecaux och Clear Channel som ska svara för reklamförsäljningen i kollektivtrafiken i Stockholms län från den 1 januari 2026. Avtalet ska ge garanterade reklamintäkter på totalt 4,2 miljarder kronor över avtalstiden på sju år. Det är en årlig
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.